ANNONSE:
Slik får du oppmerksomheten til 85.000 mediefolk
Ikke kast bort penger på å kanskje treffe målgruppa. Med Medier24 treffer du 85.000 journalister, redaktører, mediefolk, kommunikasjonsfolk og tilsvarende hver eneste uke.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Stillingsmarkedet er i endring, og arbeidsgiver må legge inn en større innsats for å nå riktig kandidat.
Som annonsør er det hensiktsmessig å ta grep for å skille seg ut blant mengden av stillingsannonser.
Et banner skaper blikkfang på forsiden og øker dermed sjansen for å nå ut til rette kandidat for jobben som utlyses.
Gi hele bedriften mer oppmerksomhet
Hos Medier24 får du markedsført din bedrift på en side med lojale og trofaste lesere, forteller medierådgiver i Partner24, Elise Lindsetmo.
Kunden får ikke bare god synlighet på stillingen som utlyses, men synlighet for bedriftens logo vil også bidra med å skape økt merkekjennskap.
Partner24 leverer kommersielt innhold som bannerannonsering på vegne av Medier24. Dette er et salgs- og markedsbyrå med over sju års erfaring innenfor annonsering av stillingsannonser.
Nå ut til 85.000 i uka
Lindsetmo forteller at å annonsere på Medier24 vil gi deg god synlighet og markedsføring av din bedrift, på en velrennomert nettside som når ut til 85.000 unike lesere i uken.
– Vi tilbyr bannerannonsering i formatene toppbanner, skyskraper og mobilbanner. For å sikre at flest mulig av våre lesere skal få med seg budskapet i annonsen, anbefaler vi kombinasjonen topp- og mobilbanner, sier hun. Vi ser at mange av våre lesere bruker mobil, så bedrifter med lavere budsjett kan velge kun mobilbanner og likevel nå ut til over halvparten av våre lesere.
Kunden får god oppfølging
Når du har valgt produkt, vil du få god oppfølging av medierådgiverne.
– Det viktigste er å lytte til kundens behov. I dialogen med kunder tar vi stolthet i komme med ærlige tilbakemeldinger, og vi strekker oss langt for at du skal bli fornøyd. Vi hjelper deg gjerne og kommer med innspill til hvor vi tenker at annonsen vil passe best og få best respons. Med god erfaring og innsikt gir vi deg våre beste anbefalinger.
Lindsetmo forteller at det ikke bare er underveis i prosessen med å planlegge og publisere annonsen du vil få god oppfølging.
– Vi tilbyr rapportering i etterkant av live-perioden på annonseringen, slik at du kan få tilbakemelding på hva som fungerer og hva som bør gjøres annerledes til neste gang.
Bli sett
Bannerannonsering er en fin løsning om kunden ønsker god eksponering av et budskap, forklarer medierådgiveren.
– Kjøper du en stillingsannonse før 1. mai, får du halv pris på bannerannonsering. Dette tilbudet gir våre kunder en mulighet til å skille seg ut i havet av stillingsannonser, og muligheten til å teste produktet for å se om det gir ønsket effekt – noe vi er helt sikre på at det er dersom din bedrift ønsker å bli sett.
Her finner du mer informasjon om påskekampanjen på bannerannonsering som varer ut april.