ANNONSE:

Vicki Loomes

MFO flyr global trendekspert til Oslo for femte gang

Den 25. januar kan man igjen få bevitne Victoria Loomes fantastiske trendforedrag, når MFO flyr den internasjonale trendeksperten til Oslo fra London for femte gang!

Hva er MFO?

En bransjeforening for engasjerte markedsførere som tilbyr digital og fysisk videreutdanning gjennom nyttige frokostmøter, kurs og konferanser.

Les mer om medlemskap i MFO og hvordan du melder deg inn her

Victoria Loomes er Head of Trends på TrendWatching og har levert over 140 keynotes, webinarer, workshops og trendsafarier i mer enn 30 byer over hele verden, både personlig og virtuelt.

På frokostmøtet vil Vicki presentere årets største og viktigste forbrukertrender i et makroperspektiv etterfulgt av to lokale eksperter som vil kommentere på noen av dem, sett fra et norsk perspektiv.

Silje Sandmæl, forbrukerøkonom i DNB vil snakke om de dominerende økonomitrendene vi opplever, mens Henrik Ferdinand Hanssen, rådgiver i Opinion, vil kommentere rundt forbruketrender her til lands. Samtalen vil bli fasilitert av Vicki Loomes. Dette er en av MFOs faste inspirasjonsfrokoster, og denne vil du ikke gå glipp av.

MFOs medlemsfordeler forklart av medlemmene selv:

Hvordan sikre at du er oppdatert i 2024?

Medlemskap i MFO gir deg tilgang til utvikling, læring og nye nettverk i bransjen. Foreningen skaper arenaer og møteplasser hvor medlemmene kan tilegne seg ny kunnskap og kompetanse i tillegg til å knytte relasjoner og bygge nettverk. Gjennom MFO får du tilgang på månedlige kunnskapsfrokoster, kurs og webinarer slik at du alltid er oppdatert på det siste innen markedsføring. MFO skal inspirere, utvikle, utdanne og samle folk fra bransjen og tilbyr en felles plattform for sine 5000 medlemmer, som muliggjør personlig kompetanseutvikling så vel som nettverk for forretningsutvikling.

En god investering

Frokostmøtet med Trendwatching som øvrige frokostmøter, er gratis for alle MFOs 5000 medlemmer, men er man ikke medlem så koster hvert enkelt frokostmøte 990 kr. Et medlemskap i MFO er derfor en meget god investering dersom man ønsker å heve egen og selskapets kompetanse jevnt gjennom året.Melder du deg inn som MFO-medlem i januar får du med deg alle gratis frokostmøter og webinarer i 2024, samt får svært gunstige priser på kurs og konferanser. I tillegg vil man også som medlem få tilgang til MFO Innsikt - en digital videoportal hvor alle tidligere arrangementer tilgjengelig slik at man kan se og lære når og hvor det passer en selv.

I 2024 kan MFO-medlemmer glede seg til kjente og kjære gjengangere som kåring av Årets Markedsfører i mars, Byråbattle i april, SoMe til frokost i august, Kanalbattle i oktober og sist men ikke minst; Tidlig på’n med Harald Rønneberg i desember. I tillegg vil det arrangeres frokostmøter, webinarer og kurs med nyttig og relevant kunnskap underveis.

Kanalbattle

 

priser på MFO-medlemskap

Hvem bør bli medlem av MFO?Alle som jobber innen markedsføring og kommunikasjon vil ha nytte av et medlemskap i MFO

● Uavhengig av hvor i bransjen du jobber eller hvor i karrieren du befinner deg vil skal du finne nyttig læring hos MFO

● MFO består i dag av over 5000 medlemmer, alt fra store og små markedsavdelinger til byrå, gründere og studenter. Les mer om våre medlemmer her.

● Hos MFO treffer man et bredt spekter av markedsfolk som gjør MFO til en ypperlig networking arena å finne både kunder og samarbeidspartnere på.

Velkommen til MFO!

Les mer om medlemskap i MFO her

Powered by Labrador CMS